maanantai 25. helmikuuta 2008

Ensimmäinen SNY-paketti

SNY-paketti oli odottamassa kun tulin työmatkalta kotiin. Paketissa oli vyyhti Zitron Trekking Hand Art -sukkalankaa, salmiakkia ja lakritsaa.



Todella ihanaa lankaa oli SNY minulle lähettänyt. Olen käynyt Tapion kaupassa katselemassa tätä lankaa ja tästä on tullut aina vaan uusia toinen toistaan ihanampia värejä. Tämä on ihan minun väristä, punaista, vihreää ja tummaa. Muuten olisin tätä lankaa jo varmaan ostanutkin, mutta olen Lankahamsterit-tempauksessa ja yritän olla ostamatta lankaa nyt helmikuun ajan.

Nyt pitää harkita huolellisesti, mitä näin ihanasta langasta tekisin. Hanskat? Jotkut ihanat sukat? Nyt otetaan Lankahamsterien loppukiri, sitten Trekking taitaa päästä puikoille saman tien.

Namitkin ovat mieleisiä, mutta jäävät odottamaan jotain toista päivää. On nimittäin pakko tunnustaa, että ostin karkkia paluumatkalle junaan. Mussutin karkkia ja neuloin, tämän päivän makean annos on täysi.

SNY:lle vinkiksi muihin paketteihin:
Olen kuullut monen kehuvan 15cm puikkoja sukkia tai lapasia neulottaessa, 3mm tai 3,5mm 15cm puikot voisi olla kova sana. Tai välikoon sukkapuikot; 3,25mm tai 3,75mm. Mutta jos näitä ei ole helposti saatavilla, metsästän näitä kyllä itsekin myöhemmin. Itse sitä taitaa vähän urautua näissä omissa lankavalinnoissaan, yllätä minut ja valitse jotain ihan toista, jotain mistä sinulla on hyviä kokemuksia. Tai sitten jos sinulla on aikaa, tee jotain pientä. Olen avoin kaikelle, minulla ei ole mitään tarkkoja toiveita.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos vinkeistä, pistetään korvan taakse ;) Jään innolla odottamaan mitä tuosta langasta keksit...Seuraava paketti onkin jo suunnitteilla!

Terveisin Sny

Anonyymi kirjoitti...

Kiitoksia kovasti kivoista sukista! Tulivat tänään perille=)