perjantai 3. huhtikuuta 2009

Maaliskuussa tapahtunutta ja suunnitelmia huhtikuulle

Tämä on nyt vaan tämmöinen pikapostaus maaliskuusta, en nyt jaksa touhuta noiden kuvien kanssa. Seuraavalla kerralla sitten reilummin kuvia.

  • Ostin lankaa: 300 g
  • Sain lankaa: 240g
  • Töitä valmistui: 556 g
  • Lahjoitin lankaa: 550g
  • Lankavaraston muutos: -566 g
Vuoden alusta:

  • Lankaa ostettu: 300 g
  • Lankaa saatu: 240g
  • Töitä valmistunut: 1794 g
  • Lankaa lahjoitettu: 550 g
  • Lankavaraston muutos: -1804 g

Melkein selvisin maaliskuunkin ostamatta lankaa, mutta viime perjantaina repsahdin. Kävin sairaalassa tutkimuksissa ja minulla ei ole tämän hetken tiedon mukaan mitään vakavaa sairautta. Pieni akuutti vaiva vaan, mikä hoidetaan kahden kuukauden sisällä tähystysleikkauksessa. Olin niin helpottunut, että pakko oli mennä pyörähtämään Lappeenrannan Pyöröpuikossa ja ostaa vähän lankaa.

Kaupungilla oli katusoittaja haitaria venyttelemässä. Jotenkin sitä soittoa kuunnellessa kirkastui, että minulla ei ole mitään hätää ja kaikki hoituu. Minulle tuli todella hyvä mieli, alkoi hymyilyttää ja kävin heittämässä katusoittajalle muutaman kahden euron kolikon.

Huhtikuussa onkin nyt vähän normaalia enemmän aikaa harrastaa. Olen kaksi viikkoa lomautettuna, ensimmäisestä viikosta tosin kuluu suurin osa Pojan jääkiekkojoukkueen turnausmatkalla Tsekeissä.

Minulla on keskeneräisiä juttuja melkein parin kilon edestä odottamassa. Tavoitteena olisi saada Babette valmiiksi huhtikuun aikana ja antaa se 30.4. kummitytölle nimpparilahjaksi. Selkäongelmien tullessa seisahtunut Noro-jakkukin olisi kiva saada valmiiksi, muutamat sukatkin ja yksi kassi... Tai jospa aloittaisinkin jotain ihan uutta. Nyt sohvalle, digiboksi laulamaan ja perjantaipussin karkit suuhun.

3 kommenttia:

puikOtus kirjoitti...

Heips! Käy kurkkaamassa blogiini, siellä on jotain sunulle:)

Nunt kirjoitti...

Kiitos olkapäävinkeistä - uiminen on ihan no-no, vesi ja minä emme sovi yhteen. Täytyy katsella miten tuo tuosta kehittyypi - toivottavasti ei ainakaan huonompaan suuntaan ;/

Pirjo-Riitta kirjoitti...

Onneksi ei ollut mitään kovin vakavaa, joten paranemisia!

Mä ainakin odottelen sun babettepeiton valmistumista, ne on aina niin nättejä.